Пошуковий запит: (<.>A=Семікін М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Семікін М. О. Крос-культурна грамотність сучасного педагога: методологічний аспект [Електронний ресурс] / М. О. Семікін // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка. - 2013. - №. 2. - С. 84-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2013_2_12
|
2. |
Семікін М. Соціально-філософські аспекти людиномірної парадигми вітчизняної етнокультурної освіти [Електронний ресурс] / М. Семікін // Versus. - 2014. - № 1. - С. 64-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vers_2014_1_13
|
3. |
Семікін М. Культуротвірна місія української вищої школи в контекстах постнекласичних інтенцій сучасної філософії освіти [Електронний ресурс] / М. Семікін // Українознавчий альманах. - 2014. - Вип. 16. - С. 183-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukralm_2014_16_38
|
4. |
Яремчук С. В. Роль "кейс"-методу в розвитку творчого потенціалу майбутнього педагога [Електронний ресурс] / С. В. Яремчук, М. О. Семікін // Наука і освіта. - 2014. - № 6. - С. 154-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_6_32 В рамках ділової гри, проведеної на базі Мелітопольського державного педагогічного університету ім. Б. Хмельницького виявлено рівні розвитку творчого професійного потенціалу особистості майбутнього педагога за допомогою штучно створених педагогічних ситуацій, кожна з яких мала багато варіантів вирішення. На основі аналізу результатів виявлено детермінантний зв'язок вибору змісту діяльності в залежності від розвитку та сформованості у студента професійної спрямованості: студенти з високим рівнем розвитку віддають перевагу позиціям демократичного типу, тобто вирішення конфлікту асертивним шляхом; студенти з середнім рівнем віддають пріоритет ситуаціям з авторитарно-жорстким типом керівництва; з низьким рівнем розвитку педагогічних здібностей – ситуації з авторитарно-демократичним стилем керування. Охарактеризовано особливості поведінкового прояву майбутніми вчителями рівнів розвитку творчого потенціалу під час вирішення запропонованих моделей педагогічних ситуацій.В рамках деловой игры, проведенной на базе Мелитопольского государственного педагогического университета им. Б.Хмельницкого изучены уровни развития творческого профессионального потенциала личности будущего педагога с помощью искусственно созданных педагогических ситуаций, каждая из которых имеет много вариантов решения. На основе анализа результатов выявлена детерминантная связь выбора содержания деятельности и профессиональной направленности у студента: студенты с высоким уровнем развития предпочитают позиции демократического типа, то есть решение конфликта ассертивным путем; студенты со средним уровнем отдают приоритет ситуации с авторитарно-жестким типом у руководства; с низким уровнем развития педагогических способностей - ситуации с авторитарно-демократическим стилем управления. Охарактеризованы особенности поведенческого проявления будущими учителями уровней развития творческого потенциала при решении предложенных моделей педагогических ситуаций.In this article the problem of the creative potential development of future teachers’ personality by the method of cases considered. The idea of the fact that the case method is multipuppose in the development of personality’s creative pedagogical abilities is proved.
|
5. |
Семікін М. Стан та проблеми реалізації етнонаціональної державної політики щодо вивчення та збереження рідних мов (на прикладі національних меншин Запорізької області) [Електронний ресурс] / М. Семікін // Українознавчий альманах. - 2012. - Вип. 9. - С. 353-355. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukralm_2012_9_101
|
6. |
Семікін М. Онтологізація логіки в аналітичній філософії освіти Р. Пітерса [Електронний ресурс] / М. Семікін // Versus. - 2015. - № 1. - С. 50-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vers_2015_1_8
|
7. |
Окса М. Національно-патріотичне виховання студентів в умовах сучасного інформаційного суспільства [Електронний ресурс] / М. Окса, М. Семікін // Українознавчий альманах. - 2015. - Вип. 18. - С. 24-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukralm_2015_18_8
|
8. |
Семікін М. О. Ідея смислу крізь призму філософських основ культури [Електронний ресурс] / М. О. Семікін // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії. - 2016. - Вип. 64. - С. 218-226. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpgvzdia_2016_64_21
|
9. |
Семікін М. О. Наука на терезах світогляду і культури [Електронний ресурс] / М. О. Семікін // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Філософія. - 2016. - Вип. 46(1). - С. 50-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_filos_2016_46(1)__7
|
10. |
Семікін М. О. Культура: витоки і фактори функціонування [Електронний ресурс] / М. О. Семікін // Гілея: науковий вісник. - 2016. - Вип. 105. - С. 211-215. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2016_105_57
|
11. |
Афанасьєва Л. Толерантність як соціальний маркер повсякденного буття людини [Електронний ресурс] / Л. Афанасьєва, М. Семікін // Соціологічні студії. - 2019. - № 2. - С. 35-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/socst_2019_2_7 Дослідження проблеми толерантності становить безсумнівний науковий інтерес у контексті повсякденного життя людини. Проведений аналіз наукового осмислення толерантності як системи життєвих цінностей і пріоритетів. Стверджено, що усвідомлення толерантності не є однозначним, оскільки кожен історично-конкретний тип суспільства передбачає свої уявлення про толерантність. З'ясовано, що складність визначення меж та критеріїв толерантності пов'язана з неможливістю повного раціонального обгрунтування цього феномену, адже доводиться апелювати до релігійних, моральних або ідеологічних норм, громадської думки, ураховувати специфіку кожного конкретного випадку. Визначено. що межі толерантності потрібно розглядати через дихотомію добра й зла, етику відповідальності. Психологічна ж специфіка толерантності може розглядатися як зміст суперечностей і момент перетворення негативу в позитив. Установлено, що в повсякденності толерантність розвивається як культура буття в складному, насиченому соціальними й індивідуальними значеннями світі цінностей та усталених переконань учасників будь-якого діалогу.
|
12. |
Букрєєва І. Політичні та ментальні засади російського імперіалізму [Електронний ресурс] / І. Букрєєва, Л. Афанасьєва, Н. Глебова, Л. Глинська, М. Семікін // Українознавчий альманах. - 2022. - Вип. 30. - С. 22-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukralm_2022_30_5
|