Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Семікін М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
1.

Семікін М. О. 
Крос-культурна грамотність сучасного педагога: методологічний аспект [Електронний ресурс] / М. О. Семікін // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка. - 2013. - №. 2. - С. 84-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2013_2_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 250.794 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Семікін М. 
Соціально-філософські аспекти людиномірної парадигми вітчизняної етнокультурної освіти [Електронний ресурс] / М. Семікін // Versus. - 2014. - № 1. - С. 64-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vers_2014_1_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 262.127 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Семікін М. 
Культуротвірна місія української вищої школи в контекстах постнекласичних інтенцій сучасної філософії освіти [Електронний ресурс] / М. Семікін // Українознавчий альманах. - 2014. - Вип. 16. - С. 183-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukralm_2014_16_38
Попередній перегляд:   Завантажити - 424.566 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Яремчук С. В. 
Роль "кейс"-методу в розвитку творчого потенціалу майбутнього педагога [Електронний ресурс] / С. В. Яремчук, М. О. Семікін // Наука і освіта. - 2014. - № 6. - С. 154-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_6_32
В рамках ділової гри, проведеної на базі Мелітопольського державного педагогічного університету ім. Б. Хмельницького виявлено рівні розвитку творчого професійного потенціалу особистості майбутнього педагога за допомогою штучно створених педагогічних ситуацій, кожна з яких мала багато варіантів вирішення. На основі аналізу результатів виявлено детермінантний зв'язок вибору змісту діяльності в залежності від розвитку та сформованості у студента професійної спрямованості: студенти з високим рівнем розвитку віддають перевагу позиціям демократичного типу, тобто вирішення конфлікту асертивним шляхом; студенти з середнім рівнем віддають пріоритет ситуаціям з авторитарно-жорстким типом керівництва; з низьким рівнем розвитку педагогічних здібностей – ситуації з авторитарно-демократичним стилем керування. Охарактеризовано особливості поведінкового прояву майбутніми вчителями рівнів розвитку творчого потенціалу під час вирішення запропонованих моделей педагогічних ситуацій.В рамках деловой игры, проведенной на базе Мелитопольского государственного педагогического университета им. Б.Хмельницкого изучены уровни развития творческого профессионального потенциала личности будущего педагога с помощью искусственно созданных педагогических ситуаций, каждая из которых имеет много вариантов решения. На основе анализа результатов выявлена детерминантная связь выбора содержания деятельности и профессиональной направленности у студента: студенты с высоким уровнем развития предпочитают позиции демократического типа, то есть решение конфликта ассертивным путем; студенты со средним уровнем отдают приоритет ситуации с авторитарно-жестким типом у руководства; с низким уровнем развития педагогических способностей - ситуации с авторитарно-демократическим стилем управления. Охарактеризованы особенности поведенческого проявления будущими учителями уровней развития творческого потенциала при решении предложенных моделей педагогических ситуаций.In this article the problem of the creative potential development of future teachers’ personality by the method of cases considered. The idea of the fact that the case method is multipuppose in the development of personality’s creative pedagogical abilities is proved.
Попередній перегляд:   Завантажити - 443.965 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Семікін М. 
Стан та проблеми реалізації етнонаціональної державної політики щодо вивчення та збереження рідних мов (на прикладі національних меншин Запорізької області) [Електронний ресурс] / М. Семікін // Українознавчий альманах. - 2012. - Вип. 9. - С. 353-355. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukralm_2012_9_101
Попередній перегляд:   Завантажити - 476.912 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Семікін М. 
Онтологізація логіки в аналітичній філософії освіти Р. Пітерса [Електронний ресурс] / М. Семікін // Versus. - 2015. - № 1. - С. 50-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vers_2015_1_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 429.148 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Окса М. 
Національно-патріотичне виховання студентів в умовах сучасного інформаційного суспільства [Електронний ресурс] / М. Окса, М. Семікін // Українознавчий альманах. - 2015. - Вип. 18. - С. 24-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukralm_2015_18_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 299.668 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Семікін М. О. 
Ідея смислу крізь призму філософських основ культури [Електронний ресурс] / М. О. Семікін // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії. - 2016. - Вип. 64. - С. 218-226. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpgvzdia_2016_64_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 288.614 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Семікін М. О. 
Наука на терезах світогляду і культури [Електронний ресурс] / М. О. Семікін // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Філософія. - 2016. - Вип. 46(1). - С. 50-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_filos_2016_46(1)__7
Попередній перегляд:   Завантажити - 363.46 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Семікін М. О. 
Культура: витоки і фактори функціонування [Електронний ресурс] / М. О. Семікін // Гілея: науковий вісник. - 2016. - Вип. 105. - С. 211-215. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2016_105_57
Попередній перегляд:   Завантажити - 381.994 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Афанасьєва Л. 
Толерантність як соціальний маркер повсякденного буття людини [Електронний ресурс] / Л. Афанасьєва, М. Семікін // Соціологічні студії. - 2019. - № 2. - С. 35-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/socst_2019_2_7
Дослідження проблеми толерантності становить безсумнівний науковий інтерес у контексті повсякденного життя людини. Проведений аналіз наукового осмислення толерантності як системи життєвих цінностей і пріоритетів. Стверджено, що усвідомлення толерантності не є однозначним, оскільки кожен історично-конкретний тип суспільства передбачає свої уявлення про толерантність. З'ясовано, що складність визначення меж та критеріїв толерантності пов'язана з неможливістю повного раціонального обгрунтування цього феномену, адже доводиться апелювати до релігійних, моральних або ідеологічних норм, громадської думки, ураховувати специфіку кожного конкретного випадку. Визначено. що межі толерантності потрібно розглядати через дихотомію добра й зла, етику відповідальності. Психологічна ж специфіка толерантності може розглядатися як зміст суперечностей і момент перетворення негативу в позитив. Установлено, що в повсякденності толерантність розвивається як культура буття в складному, насиченому соціальними й індивідуальними значеннями світі цінностей та усталених переконань учасників будь-якого діалогу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 903.631 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Букрєєва І. 
Політичні та ментальні засади російського імперіалізму [Електронний ресурс] / І. Букрєєва, Л. Афанасьєва, Н. Глебова, Л. Глинська, М. Семікін // Українознавчий альманах. - 2022. - Вип. 30. - С. 22-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukralm_2022_30_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 744.328 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського